Twitter Direk Mesaj, Twitter Mesaj Gönderme, Twitter Mesaj Atmak

Yazının kategorisi Teknoloji Köşesi

Twitter’da bizi takip etmeyen birisine direk mesaj (sadece onun görebileceği) atamıyoruz. Eğer sizi Sertap Erener Twitter’da takip etmiyorsa ona direk mesaj atamazsınız. :)

Twitter’da direk mesaj atacağımız kişinin bizi mutlaka takip etmesi gerekiyor. Twitter ana sayfanızdan yazdığınız mesajlar ise sizi izleyen tüm follower listenize gidecektir, bunu da unutmamak gerekir. Birisine özel mesaj göndermek istiyorsanız aşağıda anlatacakalrımızı yapmanız gerekiyor.

Twitter’ da bir kişiye direk mesaj (Direct Message) göndermenin birkaç yolunu bulabiliriz. En basit şekilde direk mesaj göndermek için kendi hesabımızın ana sayfasında yer alan Direct Messages düğmesine tıklayalım. Bu düğmenin yeri aşağıdaki resimde gösterilmiştir.

Twitterda Direk Mesaj

Karşımıza aşağıdaki gibi bir ekran çıkacaktır.

Twitterda Direk Mesaj

Mesajımızı kutucuğa yazarak Send … a direct message. kısmındaki boşluğa mesajı göndermek istediğimiz kişinin adını yazıyoruz. Burada 140 karakterden daha uzun mesaj yazamayacağımızı hatırlatalım.

Twitterda Direk Mesaj

Send butonuna tıklayarak mesajımızı gönderebiliriz. Böylece yazdığınız mesaj o kişinin Twitter’ındaki “Inbox” bölümüne gidecektir.

Direk mesaj göndermenin başka bir yöntemi de mesajı göndereceğimiz arkadaşımızın profiline girerek Lists butonunun yanında yer alan Ayarlar butonuna tıkladıktan sonra Direct message …. yazısına tıklayarak da aynı sayfaya ulaşabilir ve mesajımızı atabiliriz.

Twitterda Direk Mesaj

Direk mesaj göndermenin alternatiflerinden biri diğeri de takip ettiğimiz kişilerin “tweet” lerinden yararlanmaktır. Ana sayfamızda gördüğümüz “tweet”leri paylaşan kişinin adına tıkladığımızda açılacak sayfanın Ayarlar butonundan Direct message… düğmesine tıklayarak mesajımızı gönderebiliriz.

Twitterda Direk Mesaj

Bu işlemden sonra yapmamız gereken tek şey mesajımızı yazıp Send düğmesine tıklamaktır.

Twitterda Direk Mesaj

Ana sayfamızda “tweet”i bulunan kişinin adı üstünde imlecimizi bir süre bekletirsek karşımıza aşağıdaki gibi bir ekran çıkacaktır. Buradan da direk mesaj atmak oldukça kolaydır.

Twitterda Direk Mesaj

Not: Bize direktmesaj göndermiş bir kişinin mesajına Reply diyerek cevap verirsek de o kişiye direkt mesaj atmış oluruz.

Bol bol güzel mesajlar almanız dileğiyle… Deneme Mesajı göndermek için, eğer biz sizi follow(takip) ediyorsak, http://Twitter.com/SeyristanbulCom twitter hesabımıza mesaj gönderebilirsiniz. :)

Eğer henüz Twitter’a üye olmadıysanız, aşağıdaki yazılarımızım okuyarak Twitter’a üye olabilirsiniz. Üye olduktan sonra bizi de Follow (Takip) listenize eklemeyi unutmayın. :) Twitterda bize şu adresten ulaşabilirsiniz… http://Twitter.com/SeyristanbulCom

Not: Bu yazı editörümüz Sonay ÇELEBİ tarafından hazırlanmıştır.

Yorumlarınız..


84 tane Yorum “Twitter Direk Mesaj, Twitter Mesaj Gönderme, Twitter Mesaj Atmak”

Yorum Sayfalari: [3] 2 1 » Show All

  1. 84
    Misafir Diyor ki:

    Ben bosluk birakmadan yazarsam bazen gonderiyo bazen onuda gondermiyo kisa bi cumleyi bile gondermiyo nababilirim

  2. 83
    Ela Diyor ki:

    Barış arduca mesaj atmak istiyorum bana yardımcı olun lutfen

  3. 82
    Zeynep Bengisu Diyor ki:

    benim de çok ihtiyacım vardı yaaa.teşekkürlerama ben ünlülere mesaj atamıyorum nasıl atacağım lütfen bana yardım edin

  4. 81
    RÜVEYDA Diyor ki:

    Bana yardımcı olabilirmisini GÖKHAN ÖZEN e çok acil msj atmam lazım LÜTFEN NE OLUR…

  5. 80
    rufane Diyor ki:

    twitterde birini engelledim ve twet ve mesaj atamiyorum yardimci olun lutfen

  6. 79
    fatma Diyor ki:

    Twiter mı facebook mu sizce

  7. 78
    derya Diyor ki:

    direck msj geldiğini nasıl anlArız

  8. 77
    ALEV Diyor ki:

    YA BENİM MESAJ ATMAM LAZIM GOSTERİLENLERNBENDE YOK NASIL YAPICAM LLLLLLLLLÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜTTTTTTTFFFFFFFFEEEENNNNN YYYYAAAAAAAAAAAA ÇOKÇOK ACİL

  9. 76
    buket Diyor ki:

    ya twitter da ünlülere nasıl mesaj gönderebiliriz

  10. 75
    şevval Diyor ki:

    Mesaj hakkımız bitince ne yapıyoruz

  11. 74
    seyristanbul güzeli Diyor ki:

    merhaba buğlem bilge canım benim seni seviyorum aşkımmmmmmm….sana bunu yapanı bana yorumla gönder
    olur mu?

  12. 73
    Anonymous Diyor ki:

    Mesaj hakkı bitince ne yapıyoruZ

  13. 72
    şule Diyor ki:

    başbakanım dersaneler kapanmasın öğrenciler maf olur.

  14. 71
    ezgi Diyor ki:

    sizi nasıl takip edebilirim mesela

  15. 70
    Buğlem Bilge Diyor ki:

    Arkadaşlar nasılsınız?diyen birine gelen cevap iyiyim oluyor neden

  16. 69
    Buğlem bilge Diyor ki:

    Bazı arkadaşlar benim adımı kullanıp özentiliğe başlamışlar.Özentiliği bırakın.

  17. 68
    Seda Diyor ki:

    arkadaşlar ben seyristanbulu çok sevdim

  18. 67
    Buğlem Bilge Diyor ki:

    Bazı arkadaşlar benim adımı kullanıp özentilik yapmışlar.Eğer benim adıma çok meraklıysanız kimliğinizi değiştirin.

  19. 66
    Anonymous Diyor ki:

    şimdi yazdığım mesajı neden yayınlanmadı.yoksa sizdemi bunlarlan berabersiniz.

  20. 65
    bilge Diyor ki:

    Merhaba. Benim çok acil mesaj atmam lazım. Birisi bana twitter üzerinden mesaj attığında, benim twitter sayfamdaki mektup resmi olan kısımda, mesaj geldiğini belli eden bir nokat oluyor. Ben başkasına gönderdiğimdeise mesaj karşıya gidiyor ancak mesaj ikonunda mail geldiğini belli eden nokta olmuyor. Dolayısıyla kişi mesajımı okumuyor. Benim bir başka twitter hesabımdan mesaj gönderdim kendime denemek için ancak bana mesaj geldiği halde mesaj uyarısı(mektup işaretinin yanındaki nokta) görünmedi. Aynen tarif edilen gibi ve 3 şeklini de denedim ancak mesaj gidiyor mesaj geldi uyarısı olmuyor. LÜTFEN ACİL CEVAP… yardımınız benim için çok önemli olacaktır. Teşekkürler.

  21. 64
    AÇELYA Diyor ki:

    MERHABA SEYRİSTANBUL.BEN DE YENİ KAYDOLDUM.BURAK GİBİ BANADA MESAJ GELMİYOR….O YÜZDEN BANA MESAJ GÖNDERİLMESİNİ İSTİYORUM…………………

  22. 63
    şevval malik (1D) Diyor ki:

    ben de 05.05.2013 tarihinde kaydoldum ve gün içinde 5 tane arkadaşım oldu ilk başta ben de inanmamıştım ama zayn malik,harry edward styles , demi lavato, yasmin ve mehmet diye birisi bnm arkadaşım oldu zayn malikle hatta görüntülü konuşma yapık bayılcaktımm hala da inanamıyorum :poop:

  23. 62
    burak arslan Diyor ki:

    iyi günler arkadaslar ben yenı kaydoldum ama hiç kımseden takıp falan gelmıyor profilde reklamdakı gibi değil nasıl yapabilirim

  24. 61
    defne Diyor ki:

    mrb ben twitter da ünlülerin beni takip etmesi veya onlarla konuşmayı istyrm bazı ünlüleri takip ediyrm ve onlar yabancı insanların twitlerini retwtlliyrlar yani kısacası bana yardımcı olursanız çook sevinirim ve twitter ile ilgili aklımda birçok soru işaretleri war lütfen yardımcı olunn

Yorum Sayfalari: [3] 2 1 » Show All

Sen de Yorum Yazmak ister misin?