Tarkan’ın Dilli Düdük Şarkısı, Dilli Düdük Şarkısının Sözleri, Tarkan’ın En Beğenilen Şarkı Sözleri

Yazının kategorisi En Güzel Şarkı Sözleri

Tarkan – Dilli Düdük

Söz gümüşse, sükut altındır
Masal okuyor bilmiyor o zırdeli
Rüzgar eken, fırtına biçer
Kendi düşen ağlamaz yani

Sen sen ol kalp kırma
Uykuların kaçar sonra
Akıllı ol oyuna gelme
Tepetakla olursun
Eden bulur sonunda

Pireyi deve yaptı dilli düdük
Ateşe bile bile körükle gidiyor
Kendi kuyusunu kazıyor enayi
Cır cır ötüyor

Bana göre hava hoş, kendi bilir
Beni bilen iyi biliyor
Boşa çabaları
Bu gönüllerde hükmü geçmiyor

Hadi sev hadi hadi hadi gözünü karart da
Koy elini kalbine şu yalan hayatta
Gelen geçer konan göçer unutma
Sana da kalmaz bu ölümlü dünya

Şöyle bi silkelen de gel kendine
Hududunu haddini bil, ileri gitme
İki kere iki dört hesap kolay
Aç kalbini gel, dırdır etme

Caka satıyor utanması yok
O kendini üstün buluyor ama yanılıyor
Burnu kaf dağında mübarek
O kendini bu alemin kralı sanıyor

Yorumlarınız..


7 tane Yorum “Tarkan’ın Dilli Düdük Şarkısı, Dilli Düdük Şarkısının Sözleri, Tarkan’ın En Beğenilen Şarkı Sözleri”

  1. 1
    aslı Diyor ki:

    bence bu şarkı çok güzel en sevdiğim şarkılardan biri ben ve arkadaşlarım bu şarkıya bayılıyoruz en sevdiğim sanatçı tarkan hepimizin bayılıyorum şarkının adı dudu dudu dilleri .

  2. 2
    ayşegül Diyor ki:

    merhaba ben ayşegül tarkan abi ben 7 yaşındayım seni çok seviyorum tarkan abicim gerçekten ben hep doğru söylüyorum gerçekten seni çok seviyorum eğer sevgilin varsa mutluluklar dilerim inşallah yorumum sana gelir hadi bay bay benim kapatmam gerekiyor bir yere gitmem gerekiyor hadi bay bay kendine iyi bak sakın üşütme emi canım abiciğim seni abi olarak hep seveceğim

  3. 3
    ayşegül Diyor ki:

    yine ben tarkan abiciğim senden yorumunu brkliyorum lütfen yorumunu bekliyorum eğer gönderirsen çok sevineceğim beni tanımanı istediğim için yaşımı tekrar yazıyorum 7 yaşındayım sakın unutma tamam mı tarkan abi kendine iyi bak.

  4. 4
    murat Diyor ki:

    yav kardeş daha uzunu yok muydu?

  5. 5
    gizem elif Diyor ki:

    biz dilli düdüktedi atasözleri ve deyimler nedir diyoz bize şarkıyı werip atasöleri ve deyimleri bulun diyor allahımm….. :) :D ;)

  6. 6
    gizem elif Diyor ki:

    ayşegül sen yorum yapma daha çok küçüksün murat bence bu en kısaları canım… :D :D :D :) :) :) ;) ;) ;)

  7. 7
    lale Diyor ki:

    Güzel bi site★★★★★

Sen de Yorum Yazmak ister misin?